KURZ JE URČEN POUZE PRO ÚČASTNÍKY Z MORAVSKOSLEZSKÉHO A ÚSTECKÉHO KRAJE!
Stručný obsah intenzivního mediálního kurzu pro decision makery:
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům mediální trénink, který bude zaměřen na nácvik praktických dovedností, nezbytných pro účinnou a efektivní komunikaci s novináři a na okamžitou využitelnost získaných dovedností. Účastníci se v malé skupince seznámí se zásadami vystupování a komunikace se sdělovacími prostředky, jak komunikovat s novináři, jak se chovat, čeho se při komunikaci s médii vyvarovat. Kurz je určen pro decision makers (zejména hejtmani, primátoři, starostové, radní, vedoucí sociálních odborů) měst a obcí se sociálně vyloučenými lokalitami.
Kurz má následujcí bloky:
-
Příprava sdělení pro média, jak se připravit na rozhovor, jak odpovídat na nepříjemné otázky, formulace citlivých témat, zásady krizové komunikace
-
Vedení rozhovoru s novinářem, logika vedení rozhovoru – o co novináři jde, jak novináři informace správně podat, tipy a triky pro úspěšný rozhovor
-
Rozdělení tuzemských médií a jejich specifika
Délka kurzu: 4 bloky po 90 min.
Kurz se koná v soukromém TV studiu Oldřicha Straky (Toulavá kamera, Objektiv) - Hodkovice Zlatníky u Prahy.
Kurz je zdarma - zajištěno je celodenní občerstvení.