DVOUDENNÍ ZÁŽITKOVĚ VZDĚLÁVACÍ KURZ PRO OPINION MAKERY

Termín Město Poznámka
02.02.2017 - 03.02.2017 Roudnice nad Labem Kurz již proběhl
09.02.2017 - 10.02.2017 Most Kurz již proběhl
23.02.2017 - 24.02.2017 Ostrava Kurz již proběhl
02.03.2017 - 03.03.2017 Ústí nad Labem Kurz již proběhl
08.03.2017 - 09.03.2017 Bruntál Kurz již proběhl
09.03.2017 - 10.03.2017 Frýdek Místek Kurz již proběhl

Stručný obsah dvoudenního zážitkově vzdělávacího kurzu pro opinion makery:

Cílem tohoto kurzu je seznámit účastníky s úspěšnými metodami, technikami jak zefektivnit svoji práci. Obohatit tak jejich vědomosti, dovednosti a zkušenosti a přispět tak k osvojení si efektivních postupů v komunikaci, mediálním chování, v budování vztahů s novináři a v práci na sociálních sítích. 

Kurz je určen pro autority utvářející veřejné mínění, tvůrci názorů (např. zástupci neziskového sektoru, ředitelé škol, učitelé, zaměstnanci příslušných odborů MěÚ, zaměstnanci SVČ, DDM, nízkoprahových zařízení apod., novináři, studenti) a další z měst a obcí se sociálně vyloučenými lokalitami.

 

Kurz má následující bloky:


Efektivní komunikace 

  • Psychologicko-sociologické aspekty komunikačních procesů 

  • Prezentační dovednosti; Šíření dobrých praxí sociálního začleňování 

  • Základy vyjednávání 

  • Řešení konfliktů 

 

Mediální chování 

  • Vystupování před televizní kamerou; 

  • Záludnosti metod novinářů, provokace; 

  • Rétorika. 

 

Budování vztahů s novináři 

  • Jak novináři myslí a pracují, co chtějí a co ne; 

  • Kdo je kdo na mediální scéně; 

  • Jak funguje redakce zpravodajství; 

  • Zásady komunikace s novináři (co dělat a co určitě nedělat); 

  • Formální a obsahové požadavky na tiskovou zprávu; 

  • Tisková konference, kdy ji svolávat, jak ji připravit a řídit; 

  • Tiskové prohlášení, formální a obsahové požadavky. 

 

Komunikace na sociálních sítích 

  • Princip fungování sociálních sítí; V čem se liší sociální média od tradičních; 

  • Sociální sítě využívané v ČR a jejich demografické statistiky; 

  • Mýtus jako informace uvězněná ve skupině; 

  • Typologie uživatelů sociálních sítí; 

  • Zásady komunikace v sociálních sítích, komunikační tón, formulace, význam obrazové informace; 

  • Pull a Push PR v digitálním světě; 

  • Nástroje digitálního PR;

  • Strategie komunikace v sociálních sítích – poslouchat & učit se & komunikovat (mapování influencerů, mapování témat, trendy, segmentace, monitoring a metriky); 

  • Praktické ukázky, příp. nácvik – správné založení FB stránky, zřízení blogu, účtu Instagramu apod. 

 

Rozsah kurzu: 4 bloky po 4 vyučovacích hodinách.

Kurz je zdarma (včetně stravy a případného ubytování).

Součástí je stravování během kurzu (coffeebreaky, oběd). Pro zájemce je možné zajistit ubytování přímo v objektu, kde proběhne školení, nebo poblíž (zdarma).

 

Lektoři: Michaela Štáfková, Alžběta Polzová, Libor Pelikán, Martin Eckstein, Jan Schonbauer